3. Können Sie es garantieren, dass ich die Prüfung mithilfe Ihres SEND VCE Materiales bestimmt bestehen werden?
Antworten: Normalerweise werden Sie die Prüfung beiläufig bestehen, nachdem Sie gute Vorbereitung mit unseren SEND Test-Dumps treffen und alle Fragen beherrschen. Unsere Durchlaufrate für SEND ist hoch bis zu 95,69%
4. Was ist Ihre Politik Erstattungsrichtlinien?
Antworten: Wir garantieren, dass alle Kandidaten die tatsächliche Prüfung bestehen, die unsere SEND Test Dumps & SEND VCE Engine gekauft haben. Aber falls Sie durchs Examen gefallen sind und eine Rückerstattung bekommen möchten, können Sie die gescannte Datei über Ihre unqualifizierte Punktzahl an uns senden. sobald wir es bestätigen, werden wir Ihnen die vollen Kosten unserer SEND Test Dumps oder VCE-Engine in einer Woche zurückzahlen. Geld-Zurück-Garantie!
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1. Sind SEND Testdumps gültig?
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2. Wie lange dauert eure SEND Testdumps?
Antworten: Die Prüfungen sind verschieden, manchmal ändern sich SEND schnell und wechseln manchmal langsam. Daher können wir nicht garantieren, dass die aktuelle Version von SEND Test-Dumps für eine lange Zeit gültig sein kann. Aber wir bieten kostenlose Aktualisierungen innerhalb ein Jahr für den Kunden. Wenn Sie unsere SEND Testdumps & SEND VCE Ausbildung Material Version kaufen, werden wir Ihnen ein Jahr dienen. Falls die eigentliche Prüfung innerhalb innerhalb von ein Jahr sich ändert und wir die neueste Version haben, werden wir Ihnen die neueste Version der Test-Dumps so bald wie möglich via Email senden. Also bitte machen Sie sich keine Sorge um diese Frage. Sie werden immer die neueste SEND Test-Dumps innerhalb ein Jahr genießen.
Viele Kandidaten haben Angst vor dem Versagen zweimal oder mehr bei der Prüfung, Sie können versuchen, "Bestandene SEND Prüfung" zu suchen. Es gibt viele Unternehmen online. Wir hoffen, dass Sie unsere Website finden können. Unsere SEND Test Dumps können Ihnen helfen, Ihren Examen mit vollem Selbstvertrauen zu machen und zu bestehen. Wir sind die perfekte Quelle der SEND Studium Materialien über die Ausbildung und Fortschritte. Wenn Sie SEND Test-Dumps oder SEND VCE-Engine Ausbildung Material bekommen möchten, sind Sie jetzt genau richtig. Hier bieten wir Ihnen komplette und perfekte Kriterien, wie Sie die Prüfung leicht bestehen können.
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MRCPUK Endocrinology and Diabetes (Specialty Certificate Examination) SEND Prüfungsfragen mit Lösungen:
1. A 61-year-old woman was referred to the blood pressure clinic because of refractory hypertension. One year previously, her blood pressure, urea and electrolytes had been normal. Her current therapy included verapamil modified-release 240 mg daily and doxazosin 16 mg daily.
On examination, she was 1.63 m tall and weighed 90 kg with an elevated waist to hip ratio. Her blood pressure was 182/94 mmHg supine.
Investigations:
serum sodium137 mmol/L (137-144)
serum potassium2.8 mmol/L (3.5-4.9)
serum creatinine79 umol/L (60-110)
plasma renin activity (after 30 min supine)<1.1 pmol/mL/h (1.1-2.7)
plasma aldosterone (after 30 min supine)<135 pmol/L (135-400)
What is the most appropriate investigation?
A) analysis of the SCNN1B and SCNN1G genes
B) overnight dexamethasone suppression test
C) 24-h urine to assess free cortisol:cortisone ratio
D) 24-h urinary electrolytes
E) repeat renin and aldosterone concentrations after stopping verapamil for 2 weeks
2. A 56-year-old man presented with a 6-month history of erectile dysfunction. He had noticed a gradual reduction in his frequency of shaving from daily to twice a week. His libido had diminished and he felt that he was not as strong as he once was. He also described general aches and pains. He was a farm worker and had drunk a bottle of vodka daily for several years, but had stopped drinking 2 years previously. He was a non-smoker.
Investigations:
serum urea6.2 mmol/L (2.5-7.0)
serum creatinine89 umol/L (60-110)
serum albumin40 g/L (37-49)
serum total bilirubin17 umol/L (1-22) serum alanine aminotransferase48 U/L (5-35) serum aspartate aminotransferase37 U/L (1-31) haemoglobin A1c55 mmol/mol (20-42)
serum cortisol (09.00 h)389 nmol/L (200-700) serum testosterone0.7 nmol/L (9.0-35.0) plasma follicle-stimulating hormone2.1 U/L (1.0-7.0) plasma luteinising hormone2.4 U/L (1.0-10.0) serum prolactin458 mU/L (<360) serum thyroid-stimulating hormone3.4 mU/L (0.4-5.0)
MR scan of pituitarysee image
What is the most likely explanation of his symptoms?
A) age-related hypogonadism
B) cirrhosis of liver
C) pituitary adenoma
D) haemochromatosis
E) hyperprolactinaemia
3. A 33-year-old woman was seen for diabetes review 2 months after her first pregnancy. Diabetes mellitus had been diagnosed at 18 weeks' gestation. She had experienced no symptoms; routine urinalysis had shown glucose 4+, with no ketones, and her fasting blood glucose concentration was 6.2 mmol/L (3.0-6.0), rising to 13.5 mmol/L (<7.8) in a 75-g oral glucose tolerance test. She had been treated with insulin during the pregnancy, and stopped after delivery. Her mother and maternal aunt had been treated for type 2 diabetes mellitus, and a maternal uncle for type 1 diabetes. Her body mass index was 23.7 kg/m2 (18-25).
Without insulin she remained well, with no osmotic symptoms, no weight loss and no ketosis.
Investigations:
fasting plasma glucose8.4 mmol/L (3.0-6.0)
haemoglobin A1c68 mmol/mol (20-42)
oral glucose tolerance test (75 g):
fasting plasma glucose7.9 mmol/L (3.0-6.0)
2-h plasma glucose13.8 mmol/L (<7.8)
serum insulin72 pmol/L (<186)
serum C-peptide945 pmol/L (180-360)
A trial of therapy with gliclazide 40 mg once daily led to a significant improvement in her blood glucose.
What is the most likely cause of her diabetes?
A) maturity-onset diabetes of the young caused by HNF-1? mutation
B) type 1 diabetes mellitus
C) type 2 diabetes mellitus
D) maturity-onset diabetes of the young caused by glucokinase mutation
E) latent autoimmune diabetes in adulthood
4. A 55-year-old male-to-female transsexual was reviewed in clinic. She lived as a woman but had not undergone gender reassignment surgery. She was treated with cyproterone acetate 50 mg twice daily and estradiol 2 mg twice daily.
What are the most important tests for monitoring safe replacement?
A) liver function tests and full blood count
B) serum prostate-specific antigen and full blood count
C) lipid profile and liver function tests
D) liver function tests and serum prostate-specific antigen
E) lipid profile and serum prostate-specific antigen
5. A 17-year-old Caucasian girl presented with primary amenorrhea.
On examination, her body mass index was 21 kg/m2 (18-25). Her body habitus was normal and she had appropriate breast development. There was no hirsutism or acne.
Investigations:
serum oestradiol<180 pmol/L (200-400) serum testosterone31.7 nmol/L (0.5-3.0) serum follicle-stimulating hormone4.0 U/L (2.5-10.0) serum luteinising hormone6.0 U/L (2.5-10.0)
What is the most likely diagnosis?
A) androgen-secreting ovarian tumour
B) polycystic ovary syndrome
C) adrenocortical carcinoma
D) ovarian hyperthecosis
E) complete androgen insensitivity syndrome
Fragen und Antworten:
| 1. Frage Antwort: B | 2. Frage Antwort: D | 3. Frage Antwort: A | 4. Frage Antwort: C | 5. Frage Antwort: E |






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